Solutions

  • Produits
  • Études de cas
  • Secteurs
HR IT Products
  • LIVRE BLANC
  • Une meilleure combinaison des RH et de l’informatique
  • Boostez la productivité et attirez des talents de qualité grâce à des expériences employés exceptionnelles.
Security Fundamentals
  • LIVRE BLANC
  • Les fondements de la sécurité sanitaire
  • Stimulez l’excellence clinique et améliorez les résultats des soins grâce à un système connecté.

Plateforme

Forrester Report
  • RAPPORT D’ANALYSTE
  • La valeur des workflows numériques
  • Mettez des applications sur le marché avec un délai réduit de moitié et pour un tiers du coût avec davantage de satisfaction.

Clients

Customer Success
  • NAVIGATEUR DE RÉUSSITE
  • La clé de votre succès
  • Obtenez des résultats plus rapidement grâce à un plan d’action étape par étape reprenant les meilleures pratiques éprouvées.

Découvrir

Value Calculator
  • CALCULATEUR DE VALEUR
  • Soyez à la hauteur de votre potentiel
  • Déterminez la valeur non exploitée de l’ensemble de votre entreprise en seulement 60 secondes.

Best Practices for Making the Move from Legacy ITSM to ServiceNow

Many IT organizations today struggle with outdated IT Service Management suites. These legacy systems are incredibly rigid and difficult to con figure, and in most cases, require large groups of administrators and programmers to keep services up and running.

Thousands of customers have left their legacy ITSM solutions for the ServiceNow ITSM suite — what’s holding you back? In this webinar, George Rubio, ITSM Technical Product Marketing Manager at ServiceNow, will share the best practices based on thousands of switches from legacy systems to ServiceNow.

Attendees will learn:

  • How ServiceNow consolidates fragmented tools and legacy systems, and automates work processes on a single cloud platform
  • Key considerations for successful cloud adoption, such as setting the right objectives, reporting, integrations
  • Expert tips and tricks from real ‑ world customer examples
  • The payoff to making the move, including how ServiceNow improves the speed, visibility, and agility of IT Register to learn everything you need to manage a switch to an ITSM suite that will make you a leader in pushing innovation and transformation in your org and beyond.  

Blue Background

Start your path to success

All Form Fields Are Required
  • First Name
  • Last Name
  • Business E-mail
  • Company
  • Business Phone
  • Yes
    No
  • Show Strong passwords make everyone happy! Your password must contain:

    At least 8 characters is required

    At least one lower case letter [a-z] is required

    At least one upper case letter [A-Z] is required

    At least one number [0-9] is required

    At least one symbol [!@#$%*^&*()] is required

    Password
  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to thePrivacy Statement.