Solutions

  • Produits
  • Études de cas
  • Secteurs
HR IT Products
  • LIVRE BLANC
  • Une meilleure combinaison des RH et de l’informatique
  • Boostez la productivité et attirez des talents de qualité grâce à des expériences employés exceptionnelles.
Security Fundamentals
  • LIVRE BLANC
  • Les fondements de la sécurité sanitaire
  • Stimulez l’excellence clinique et améliorez les résultats des soins grâce à un système connecté.

Plateforme

Forrester Report
  • RAPPORT D’ANALYSTE
  • La valeur des workflows numériques
  • Mettez des applications sur le marché avec un délai réduit de moitié et pour un tiers du coût avec davantage de satisfaction.

Clients

Customer Success
  • NAVIGATEUR DE RÉUSSITE
  • La clé de votre succès
  • Obtenez des résultats plus rapidement grâce à un plan d’action étape par étape reprenant les meilleures pratiques éprouvées.

Découvrir

Value Calculator
  • CALCULATEUR DE VALEUR
  • Soyez à la hauteur de votre potentiel
  • Déterminez la valeur non exploitée de l’ensemble de votre entreprise en seulement 60 secondes.

Featured Analyst Reports

ANALYST REPORT

For 5th consecutive year, ServiceNow named a leader in Gartner Magic Quadrant for ITSM Tools

ANALYST REPORT

Gartner Magic Quadrant for Enterprise High‑Productivity Application Platform as a Service

ANALYST REPORT

Forrester: Three Customer Service Megatrends in 2019

Access all Analyst Reports

Visit Our Resource Center

Blog

Stay on top of what matters from our executives at Service Matters

In the News

Press Releases

ANALYST REPORT

Gartner: Use AIOps for a Data‑Driven Approach to Improve Insights from IT Operations Monitoring Tools, Nov 2018

ANALYST STUDY

Forrester Total Economic Impact™ of ServiceNow Security Operations*

ANALYST REPORT

The Forrester Wave™: Enterprise Service Management, Q3 2018

*A January 2018 commissioned study conducted by Forrester Consulting on behalf of ServiceNow.

 

**Gartner Magic Quadrant for Enterprise High‑Productivity Application Platform as a Service, Paul Vincent, Van L. Baker, Yefim V. Natis, Kimihiko Iijima, Mark Driver, Rob Dunie, Jason Wong, Aashish Gupta, April 26, 2018. 

 

Thank You

Thank you for submitting your request. A ServiceNow representative will be in contact within 48 hours.

form close button

Contact Us

I would like to hear about upcoming events, products and services from ServiceNow. I understand I can unsubscribe any time.

  • By submitting this form, I confirm that I have read and agree to the Privacy Statement.